کد خبر 270463
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

«حیات» گزارش می‌دهد؛

تراکتور و ستاره‌هایش آبروداری می‌کنند؟

تراکتور و ستاره‌هایش آبروداری می‌کنند؟

تراکتور با ستاره‌های با تجربه و هدایت دراگان اسکوچیچ در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریف قطری خود یعنی الوکره می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ دوتیم الوکره قطر و تراکتور در جریان هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو (گروه A) از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه الجنوب به مصاف هم خواهند رفت.

تراکتور تبریز به لطف قهرمانی سپاهان در جام حذفی، به عنوان تیم چهارم فصل گذشته لیگ برتر به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیای 2 راه پیدا کرد و در گروه A این مسابقات با تیم‌های موهون باگان هند، الوکره قطر و روشن تاجیکستان همگروه شد.

تراکتوری‌ها پیش از این دوبار با قهرمانی جام حذفی و 4 مرتبه هم با کسب سهمیه از جایگاه خود در لیگ برتر موفق به حضور در لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند و این بار با سرمایه‌گذاری زیاد و جذب ستاره‌های داخلی و خارجی به دنبال درخشش در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیای 2 هستند.

سرخپوشان تبریزی در سابقه 6 دوره حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا 2 بار موفق به صعود از مرحله گروهی شدند ولی تا حالا نتوانستند که از مرحله یک هشتم نهایی بالاتر بروند ولی این بار امیدوار هستند به واسه چهره‌های سرشناس و هدایت اسکوچیچ به مراحل بالاتر بروند.

شاگردان اسکوچیچ که با جذب ستاره‌های نامدار در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی یکی از مدعیان اصلی این فصل لیگ‌برتر فوتبال ایران محسوب می‌شوند در پی ارائه نمایشی کم نقص در آسیا هستند.

بهترین عملکرد تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا مربوط به فصل 2016 آسیا می‌شود که با هدایت امیر قلعه‌نویی با وجود قرار گرفتن در گروهی که تیم‌های الهلال، پاختاکور و الجزیره حضور داشتند، به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کردند و این بار هم شاگردان دراگان اسکوچیچ به دنبال تکرار خاطرات خوش گذشته در اولین تورنمنت سطح دوم باشگاهی آسیا هستند.

در نقطه مقابل، الوکره با کسب پنج امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن تا هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، رتبه هفتم جدول این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است. تراکتور نیز با کسب هفت امتیاز از چهار مسابقه خود فعلاً تیم دوم جدول لیگ‌برتر ایران است.

نکته جالب درباره تقابل تراکتور با تیم‌های قطری اینکه، تی‌تی‌ها تاکنون موفق به شکست تیمی از شمال شرق شبه جزیره عربستان نشده‌اند. چهار شکست و دو مساوی در مجموع شش دیدار، کارنامه تیره قرمزپوشان برابر قطری‌ها را نمایان می‌سازد و باید دید آیا اسکوچیچ و تیمش موفق به شکستن این رکورد منفی خواهند شد یا نه؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha